page_banner

Classificazione di Sensori di Velocità: Sensore di Velocità di Risistenza à Resistenza Low è Sensore di Velocità di Risistenza à alta resistenza

Classificazione di Sensori di Velocità: Sensore di Velocità di Risistenza à Resistenza Low è Sensore di Velocità di Risistenza à alta resistenza

Usensore di velocitàhè un sensore chì cunverta a velocità di un ughjettu rotativu in un output elettricu. Usensore di velocitàhè un dispositivu di misurazione indiretta, chì pò esse fabbricata da metudi meccanichi, elettrici, ottichi è ibridi.

Sensore di a velocità di resistenza à a bassa è u sensoru di a velocità di alta resistenza

USerie Serie Serie Serie Serihè un tipu di sensoru cumunemente utilizatu per misurà a velocità di l'equipaggiu rotante. Ponu esse divisi in u tipu di resistenza à alta è u tipu di resistenza bassa.
U sensu di u serie di alta resistenza à u magneto di u magneto Utilizanu u principiu di generazione inerenda di generazione di tempiu inerenti à u travagliu. Quandu l'equipamentu sottu a prova hè rotativa, a linea di campu magneticu di la pole di rinvagazione di u Magneto, chì pruduce a forza di a magnetica, chì u segnamentu di a magnizza hè proporzionosa à a velocità
A bassa resistenzaSerie Serie Serie Serie Serihè un sensore attivu chì esige un fornimentu esternu di energia. Stu sensoru usa l'effettu di resistenza Magneto per misurà a velocità di u rotazionale. U so elementu di resistenza Magneto hè fatta di dui materiali magnetichi, cù una strata di resistenza sottile u sandwiched da elli. Quandu l'equipamentu sottu a prova hè rotativa, l'elementu di resistenza à u Magneto di u primu magneto à a magneto serà affettata da u campu u magneticu rotante, chì hà in u cambiamentu di u Magneto-Resistenza. U segnu di output hè proporzionale à a velocità di rotazione. Paragunatu cù l'hu sensore di u magneto di u magneto resistente à u magneto-resistente, u sensoru di resistenza à pocu pressu hà un rapportu di segnu più grande è megliu ratio di segnu, ma precisa un fornimentu esternu di putenza.

Serie Serie Serie Serie di Serie Seri

Differenza trà u sensoru di a velocità di a bassa resistenza è u sensore di a velocità di alta resistenza

U sensoru di a velocità di bassa resistenza è u sensoru di a velocità di alta resistenza sò dui tippi diffirenti di u sensore di velocità di u magneto. A so differenza principale si trova in u disignu di circuitu internu è u modu di travagliu.
U sensoru di a velocità di alta resistenza hè un sensore passivu, chì hè cumpostu da un anellu magneticu è a coil. Quandu u anellu magneticu rotassi, u valore di a Risistenza ugneticu cambierà per effettu di resistenza magneticu, chì pruvarà u cambiamentu di a tensione in u focu di a vutaitu. Perchè hè un sensore passivu, a tensione di u signalu di outtu hè bassu, è un circuitu di input di alta resistenza hè necessaria per amplificà u signale.
U sensoru di a velocità di bassa resistenza hè ancu un tipu di sensoru di velocità di u magneto-resistenza. U so principiu basicu hè simile à quellu di u sensore di velocità di alta resistenza. Hè ancu usa l'effettu di resistenza Magneto per misurà a velocità. A diferenza hè chì u cuncepimentu di u circuitu internu di u sensore di u velocità di a bassa resistenza è hà una certa funzione di amplificazione di circuttà, per quessa pò esse rializatu direttamente u circondu di l'insignamentu più altu.
Dunque, paragunatu cù u sensoru di a veloce resistenza à u magneto di u Magneto di u Magneto di u Magneto di u Magneto-Resistenza à u Circuitu di l'Alta Resistenza à l'Alta Risistenza Tuttavia, a causa di a cumplessione di i so circuitu interni, u costu hè relativamente elevato. A scelta di u sensoru di velocità dipende da a dumanda attuale.

Serie Serie Serie Serie Serie di Seri (3)

Sensore attivu è sensore passivu

U sensore chì convertisce l'enzireria micca elettrica in l'energia elettrica è solu cunverta l'energia si, ma ùn cunvertisce u signale di enercio, hè chjamatusensore attivu. Ancu cunnisciutu cum'è sensore di cunversione energetica o transducer.
Sensore passivaHè un sensore chì ùn hà micca bisognu di fornimentu esternu è pò ottene energia illimitatu per i fonti esterni. Sensori passivi, cunnisciuti ancu i sensori di e energia, sò principalmente cumposti da l'elementi di cunversione d'energia, chì ùn anu micca bisognu di l'offerta esterna.

Serie Serie Serie Serie di Serie Seri

Differenza trà u sensore di velocità passiva è sensore di velocità attiva

A differenza trà u sensoru di a velocità passiva è u sensoru di velocità attiva si trova in u so modalità di fornimentu di u putere è u tipu di signale di pruduzzione.
U sensoru di a velocità passiva ùn hà micca bisognu di l'alimentazione esterna. Usu i principii di resistenza di magneto di u Magneto, indiducanza di segnali di output. I sensori di a velocità passiva sò adattati per alcuni ambienti di i dura, alta temperatura, alta pressione, a corruzzione, etc. Ùn anu micca bisognu di una supprente putenza esterna, ch'elli ùn anu micca più duru.
I sensori di a velocità attiva necessitanu un fornimentu di energia esterna, è generalmente tensione o segnali attuali. Sensori attivi chì anu bisognu di pruminimentu esterni, per quessa, sò relativamente simili per aduprà, è a qualità di u segnu hè più stabile chì sò sensori di passivi. Tuttavia, à causa di a necessità di l'alimentazione elettrica, ùn pò micca esse durable in ambiente duru.


  • Precedente:
  • Next:

  • Tempu post: mar-02-2023